Friday, December 20, 2013

Hati ini

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Setiap hari aku berdoa agar ditetapkan iman aku, setiap hari aku berdoa agar ditetapkan hati aku untuk insan yang aku sayang. 8 tahun membaja cinta dan hanya sekelip mata boleh berubah arah, that is not me. Totally not me, all I have to do is remember all the journey that we walked together and I would never ever hurt him just because of the stupid thing. Ya Allah jika benar dia yang Kau tetapkan untuk menjadi imam kepada diri ku, Kau permudahkanlah urusan kami, Kau tetapkanlah hati kami dan Kau bantulah kami untuk mencari keredhaan Mu dia dunia dan di akhirat sana nanti. Sesungguhnya Engkau maha Mengetahui Ya Allah.

No comments:

Post a Comment