Tuesday, October 29, 2013

Selangkah kehadapan

Alhamdulillah, amat laju perkara yang berlaku hari ni..Aku dah start beli rumah, walaupon rumah tak seberapa tapi aku rasa aku puas hati..Terima kasih dekat bapex sebab support aku, sangat la konfius nak beli rumah time ni.. ye la lepas bajet diorg kata inflasi tahun depan dan dijangka harga rumah akan turun..aku plak dh submit loan siap dah approve lagi kau so redha je lah mungkin Allah dah tetapkan macam ni..

Lepas ni kena gigih kumpul duit lagi untuk kawin dan untuk rumah..mungkin ini jalan hidup aku, duduk menetap dan bukan travel sana sini (dulu aku rasa jiwa aku ni jiwa travel..kononnyaaaa) sebab aku ada benda yang paling penting lagi dalam hidup aku iaitu "komitmen" InsyaAllah kalau ada rezeki boleh ja travel, travel lepas nikah pon best ape, cipta kenangan manis bersama..ecewaahhh

Ok mungkin lepas rumah dah siap aku akan story kat blog publish nu..yang ni sekadar mukadimah untuk tatapan aku saja..

K adios nak tidoq esok kerja..zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment