Thursday, August 1, 2013

Fasa Baru

Hi,

Aku sebenarnya kat opis ni, sorang-sorang melayan perasaan time orang tengah solat jumaat. Nak pegi tido tadi pukul 11 aku dah membuta dah kat surau sampai setengah jam. Konon nak solat dhuha, solatnya 5 minit je pon. haha


Aku nak menulis kat blog hitam itu bukan putih tu macam malas sangat, ye la sebab blog tu ramai pulak yang follow so aku buat blog baru yang privasi sikit. Ecewah privasi lah sangat kanssss.

Lepas raya ni InsyaAllah aku akan mulakan fasa hidup yang baru, baru tak baru sangat lah tapi aku dah tak boleh nak usha-usha anak ikan yang lain dah tak boleh nak gedik-gedik OMG hensemnya budak tu. ha gitu kekdahnya.

Kesimpulannya aku bukan nak kawin lagi tau, lambat lagi nak kawin ni adalah setahun lagi kot. InsyaAllah.

Doakan yang baik-baik untuk aku sebab sekarang ni pon hati aku dah goyah sikit dah. bayangkan couple sampai 8 tahun lebih time-time gini baru nak goyah. pebende ni wei? nak goyah pon goyah la 6 7 tahun lepas boleh gak aku cari spare part bagai..haha

Mungkin ni la kot dugaan yang bakal aku terima. Ya Allah jika benar dia jodohku Kau pertemukanlah kami dengan cara yang baik dan Kau permudahkanlah segala urusan kami. Amin

No comments:

Post a Comment